Inte kul när man har konstiga avdrag på kontot....

Jag gillar inte att när man går in på seb och ska kolla kontoutdraget och ser avgifter som man inte har någon aning om var de kommer ifrån. Dels beställde jag en jacka från en polsk modebutik, som det stod att betalningen och allt avbröts eftersom som jag inte kunde betala via paypal. Dock har ändå drygt 700 spänn dragits från mitt konto, så nu ser jag gärna att jag får den på posten. Hur fan ska jag göra annars, ringa och bråka med nån från polen? Åh, jag orkar inte! Sen har det dragits nåt idag, 460 kr från avsändaren: "Lokomotiv Ta" Jag har inte köpt något som ens har med lokomotiv/tåg/sl whatever på månader, och verkligen inte idag... Suck. Vad ska man göra liksom??!?!?! Känns ju lite jobbigt... :( Sen en annan grej gällande banken, när jag köpte biljetter till lördagens bio så stod de inte när ja väl skulle hämta ut dom att jag hade betalat några biljetter, men 210 spänn hade trots det dragits från mitt konto, samt att jag fick betala för 2 biljetter igen. Så ja ringde sf:s kundtjänst och förklarade problemet. Problemet var att jag hade råkat boka biljetter för dagen innan.... Douh! Men hon var snäll mot mig så ja ska få två fribiljetter på posten. Så det var ju bra.

Nu har jag ätit lunch och ska fortsätta ringa runt till en massa människor. Jusste, fick flytta plats idag när jag kom till jobbet, vilket inte gör någonting, är man praktikant så är man. Men det tog 5 min och med snabb hjälp av it avdelningen sitter jag nu med samma utrustning på skrivbordet snett mittemot :P Hehe. Ikväll ska jag jobba på golfbanan, e så trött på jobbet men vad gör man inte för lite exta fickpengar, sen ska jag springa på bandet med emster senare på kvällen. Hoppas ni andra har en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0