Tråkigt svammel. som vanligt.

Rastlös som fan, sitter på redaktionen. ringer runt lite, byggarbetarna borrar med en äckligt stor borr rakt ovanför oss och den ger ifrån sig ett jävla ljud. Hela meter skaka typ. Inte så trevlig arbetsmiljö minst sagt... Är så stressad, vet inte varför, känner ingen hunger för fem öre och vill bara ut och springa av mig en massa energi känner jag. Blir nog en runda löpning ikväll efter en helg av synd. Alkohol, chips, läsk you name it. Fyyy på mig.. Fy.

Sitter på Johans dator för tillfället och kommer inte åt min mail, så jag fördriver tiden med facebook och youtube. Måste egfentligen jobba på som fan eftersom jag jobbar på inspelning ons-torsdag. Biggest loser finalen plus genrepet. Ska bli skoj att lämna redaktionen för ett tag faktiskt :)

Nej. Nu ska jag sluta tråka ut er med mitt svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0