Så har man två jackor från Polen. Douh...

Hade fått en avi när jag kom hem. Hade ingen aning om vad det var och åkte för att hämta ut det. På smultronstället närlivs denna gången, förra avin var på ica. Det visade sig vara jackan jag beställt för 2 veckor sen. Alltså, en till. Likadan. Fattar inget. Men det har iaf inte (ännu) dragits från mitt kort. Hoppas fan inte att det gör det. För isf ska jag sälja den. Mm. Det är en skitsnygg jacka. Jaja. Hoppas hoppas.
Just nu ligger jag i sängen och vilar. Vet inte vad det är med mig. Har febertoppar upp och ner hela tiden. Har varit så i några dagar under senaste veckorna. Kan inte vara sjuk imorgon iaf, då ska jag jobba på inspelning i magasin 7, biggest loser sverige finalen :) Blir genrep imorn och inspelning på torsdag. Långa dagar blir det allt. Men skoj ska det bli.
Nu har jag faktiskt krupit ner i sängen i min ensamhet och ska kika på idol och sen försöka sova för att vakna pigg och bekymmersfri till imorn :)
Var tog sommaren 2010 vägen? Ta mig tillbaka...





Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Men...??? Har Du inte kollat Borrelia hos Doktorn? Än? Fyyyyy!

2010-09-14 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0