Vad händer med detta land...

Vemod. Som jag ofta känner. Sitter och kollar på valvakan på TV4 och jag kan inte mer än att bli lite mörkrädd när man ser resultaten i förundersökningen... Jag respekterar alla och man får ju rösta som man vill. Men det är tråkigt att många av ens kompisar har eller funderat på att rösta på SD. När man frågar varför så har de ingen riktigt bra anledning, "De vill ju bra saker" Ja, men det vill ju alla partier någonstans... Men men, fritt land, snart om resultatet visar över 4% så är det inte lika fritt längre... Jag är nöjd med hur jag röstade iaf.
Skjutsade mamma och hennes Leffe till valvakan här i bålsta nyss, hoppas jag inte ska hämta de inatt, för det orkar jag nog inte. Känns som jag kommer somna innan jag vet om det blir en borgerlig eller en röd regering hädanefter...
Jusste, i fredags vart det en galen kväll i sumpan. Herregud... Men det var kul iaf, Tack Mickis!  Ska nog skaffa alkolås på telefonen, om man nu kan det. Jävla idiot man är. förstår inte hur man kan bli så korkad...
Nej. Nu hoppar vi det och ser fram emot en ny vecka på Meter, nästa helg drar vår första audiotion igång! Kommer bli långa dagar men det ska bli så kul! :)
Hoppas ni hade en bra helg! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0