Flytt Flytt!

Har nu nästan flyttat in i min nya lilla lägenhet. Den ligger i Bålsta (Undrar om man kommer härifrån en vacker dag?) Har gått bra med flytten, har fått in det mesta, förutom lampor i taket, men det kommer! :) Bor med två katter för tillfället, dom är underbara! Synd att dom hårar så jävla mycket bara.... Får städa några gånger om dagen typ. Det är min kompis Emmas katter som hon inte längre kan ha kvar pga att hennes pojkvän är allergisk. Vi letar nu över landet med ljus och lykta efter någon som vill ha dessa underbara sötisar. Jag själv kan inte ha kvar dem länge till, när jag börjar jobba kommer jag åka runt i Sverige och inte sova hemma mycket.... Om ingen kan ta dom så väntar förmodligen det värsta som kan hända :( Jag tycker inte att det är rätt någonstans, att avliva två fullt friska, unga och underbara katter, en annan sak om de skulle vara gamla och sjuka... Men det är inte mitt beslut :/ Jag vet bara att Findus och Siri skulle passa så bra hemma hos någon och leva ett långt och lyckligt liv. Jaja jag hoppas på det bästa!
Jag hoppas vi hittar ett hem åt er mina fina vänner!
Har ingen TV ännu och jag märker hur beroende man är av TV, jag får lite abstinens... Men det är lika bra att avvänja sig lite, jag kollar på tok för mycket på tv om dagarna iaf.
Ska ta kort på lägenheten när jag fått lite mera ordning här. Det är litet men jag ser potential till att det kan bli mysigt :) Vill kunna bjuda hit vänner framöver, synd bara att många av mina närmsta är allergiska :/
Jahapp, det var det. Nu är det dags för middag, magen kallar! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0