Tack för den här tiden!

Inget bloggande på länge! Har varit mycket jobb :)
Nu är inspelningarna av Biggest Loser 2 klara och börjar sändas i början av Januari! Missa inte! Det kommer bli så jävla bra, och då menar jag det verkligen. Har aldrig jobbat med en produktion som jag tror så mycket på, alla karaktären och underbara människor som är med om sin livs viktigaste resa som handlar till stor det om att överleva och ändra sina liv. Har sett en sneekpeek på episod 1 och det är över förväntan :)
Men nu är det över, efter över 3 månaders intensivt jobb, med ett härligt team som blivit som en andra familj och att jobba och leva så nära inpå deltagarna under en sån pass lång period gör att det var väldigt vemodigt när det var över. Känns så konstigt. Vi hade i alla fall en grym slutfest i lördags med mycket skratt och skoj.
Nu ska jag försöka ta det lugnt och återta mitt egna liv i ca 2 veckor innan jag börjar med nästa produktion!
Bye Bye vår kära medarbetare "Grålle" Världens bästa och trognaste arbetskollega.... :'( Som han ställt upp för oss under alla veckor...
Det blev också en värdig avslutning på det hela i lördags! Underbar middag på Victoria, godia drinkar på Café Opera och dans och stoj fortsatte på Berns. Tack alla för den här hösten, jag hoppas vi ses snart igen! :)
Jag och Rebecca fick en liten utmärkelse av producenten. Världens bästa "Piff och Puff". Kommer sakna att få jobba med dig varenda dag!
Producent Robbans lilla tal :) Och världens snyggaste Andreas och programledare!
Grymmaste Mårten!
Piff och Puff officiella avslutningsbild! Love U Puffsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0