Dream on.

Jag sitter här i min fåtölj, som jag gjort typ hela helgen. Jag sitter och funderar på att resa någonstans, hitta på något skoj, åka och träffa nya människor, upptäcka nya saker. Typ Köpenhamn, eller varför inte en USA roadtrip, det skulle ju inte sitta fel:P Men för att göra saker krävs pengar, och sen gäller det ju att prioritera de pengar man har och tjänar också. Men drömma får man, och än är man relativt ung och har hela liiiiivet på sig som folk säger. Det är ju sant, men jag måste få tummen ur röven, skaffa mig ett mål, någonting att spara till och motivation. Motivation är något som jag skulle behöva mer av känner jag.
Jag måste även få tummen ur röven när det gäller jobb... Börjar bli liiiite panik just nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0