Ett år sen sist.

Försöker mig på detta igen. Samma blogg, samma missroo, fast ett år äldre, lite knäppare, med lite längre hår, lite mer skinn på näsan och några erfarenheter och vänner rikare.
Är kvar i TV-svängen, Just nu jobbar jag med Biggest Loser Sverige där vi spelar in för fullt. Det är galet och roligt på många sätt. Så håll ett öga öppet så kanske det dyker upp lite tokigheter/tråkigheter eller nonsens här på bloggen. Jag kan lova en å annan knäpp bild på mig och Rebecca  ;)
Fick lite längre hår här i veckan :)
Har även gjort några glädjeskutt i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: Cathi

Grymt snygg i håret amanda :D

2011-09-18 @ 21:13:09
Postat av: Anette

Bra jobbat Amanda! Har faktiskt tänkt samma tanke faktiskt... får se vad som händer :)

2011-09-18 @ 22:24:58
Postat av: Anette

Bra jobbat Amanda! Har faktiskt tänkt samma tanke faktiskt... får se vad som händer :)

2011-09-18 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0