Mer liv, mindre pengar

Sista veckan med dubbeljobb. Vilket betyder mer fritid, mer tid till träning och annat, men som också betyder några tusen mindre i månaden. Gränsen är hårfin om det är bra eller anus. Mest bra tror jag, jag orkar inte jobba från morgon till 9 på kvällarna hela tiden. Så från och med nästa vecka får jag någon form av livsrutiner igen :) Tjoho på den!
Imorgon är det fullt ös igen på Biggest Loser. Invägning på gång, en åker ut, känns sådär eftersom man fäster sig mer och mer vid dom.
Så imorgon är det på med träningsskorna, för då ska det bäras och riggas och dras i spakar och annat skoj. Kul med lite action såhär mitt i veckan.
Goodnight goodnight Losers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0